Kasvuloikka-valmennus ja mentoriohjelma

Haluatko virittää palvelusi parhaalle tasolle? kasvulogo
Kasvuloikka antaa eväät tehokkaampaan myyntiin, asiakaskokemuksen parantamiseen ja some-kanavien hyödyntämiseen. Saat viimeisimmät neuvot palvelumuotoiluun, digimarkkinointiin, tuotteistamiseen ja liiketoiminnan kasvuun.

Kasvuloikka-valmennus ja mentoriohjelma alkaa kerran vuodessa. Varaa paikkasi valmennukseen ja ota viisi askelta kohti tuottavampaa bisnestä. Tukena kehitystyössä myynnin ammattilaisten mentoritiimi sekä mielenkiintoiset keskustelut toisten yrittäjien kanssa. Valmennus soveltuu niin yrittäjille kuin yritysten henkilöstölle ja johtotehtävissä toimiville toimialasta riippumatta. Ohjelmassa voi suorittaa yrittäjän ammattitutkinnon tai yritysjohtamisen erikoisammattitutkinnon. Ohjelma sisältää 12 valmennuspäivää sekä yrityskohtaisia mentorointipäiviä.

Valmennusohjelma alkaa syyskuussa 2018 ja päättyy toukokuussa 2019!

  1. Strategian kirkastaminen, 2 päivää
  • Tavoitteellinen myynti – yrityksen menestystekijöiden kirkastus
  • Myynnin johtamisen avaimet ja yhteiset pelisäännöt
  • Toimintasuunnitelma ja myyntiprosessin viritys
  • Kylmistä puheluista kaupan tekoon!
  1. Kohti Huippupalvelua! , 2 päivää ja 1 mentoripäivä
  • Ostokäyttäytymisen muutosten tunnistaminen
  • Arvolupaus ja ostamisen helppous
  • Ostajapersoonat ja myyntiviestin kirkastus
  • Palvelumuotoilusta uusia ajatuksia myynnin kehittämiseen
  • Caseyritys/mentoripäivä
  • Sytyttävän palvelukokemuksen luominen
  1. Asiakaskokemuksella lisää kauppaa, 2 päivää, 1 mentoripäivä
  • Käytännön myyntitaitojen kehittäminen – 5 askelta parhaaseen palveluun
  • Asiakaskokemuksen parantaminen myynnin eri vaiheissa
  • Palvelukehitys muuttuvassa toimintaympäristössä
  • Digitalisaation mahdollisuudet ja some osana asiakaspalveluprosessia
  • Caseyritys/mentoripäivä
  1. Digitaalisuus ja visuaalisuus myynnissä, 2 päivää
  • Viestintä kuntoon, saman sävelen löytämien eri kanavissa
  • Sähköiset markkinoinnin menetelmät ja some:n mahdollisuudet
  • Verkkokauppaa, kivijalkakauppaa, vai molempia?
  • Visuaalisuuden merkitys myymälässä ja verkossa
  1. Kuuntele asiakasta, 2 päivää
  • Kysy asiakkaaltasi – lisäarvon korostaminen tuo tulosta
  • Asiakastarpeiden ja palautteiden kerääminen, hyödyntäminen ja käyttö
  • Asiakassitoutuneen liiketoiminnan kehittäminen
  • Caseyritys/mentoripäivä

Kenelle

Opiskelu on monimuoto-opiskelua, jossa vuorottelevat lähiopetuspäivät, oman yrityksen kehittäminen käytännössä ja asiantuntijoiden pitämät mentorointipäivät.

  • Pienten- ja keskisuurten yritysten omistajayrittäjille tai palkatuille johtajille
  • Yrittäjille, joilla on usean vuoden yrittäjä- ja johtamiskokemus
  • Yrittäjille, jotka haluavat kehittää liiketoimintaansa
  • Yritysten henkilöstölle myynnin ja asiakaspalvelun kehittämiseen

 Toteutus

Kartoitamme kehittämistarpeesi ja räätälöimme Sinulle sopivan kehittämispolun, jonka vuoksi valmennuksen kesto on aina yksilöllinen. Ohjelmassa on mahdollista suorittaa näyttötutkinto.

Kustannukset

Koulutusmaksu on 300 €. Koulutuksen päärahoitus tulee Opetushallitukselta. Koulutusrahasto palkitsee 395 euron suuruisella, verottomalla ammattitutkintostipendillä alle 64-vuotiaat aikuiset, jotka ovat suorittaneet hyväksyttävästi näyttötutkintojärjestelmän mukaisen kokotutkinnon. Tarkista ehdot koulutusrahasto.fi.

Lisäksi kehittämisen tukena RPKK:n rahoittama Design Start -mainostoimistopaketti yrityksen visuaalisen ilmeen ja viestinnän kehittämiseen. Kysy lisää!

Hakeminen ja lisätiedot

Haku 20.8.2018 mennessä!
Hae koulutuskalenterimme kautta.

Lisätietoja:

Anssi Tossavainen
Puh. 040 718 2124, anssi.tossavainen@rpkk.fi