Kasvuloikka-valmennus ja mentoriohjelma

Haluatko virittää palvelusi parhaalle tasolle? kasvulogo
Kasvuloikka antaa eväät tehokkaampaan myyntiin, asiakaskokemuksen parantamiseen ja some-kanavien hyödyntämiseen. Saat viimeisimmät neuvot palvelumuotoiluun, digimarkkinointiin, tuotteistamiseen ja liiketoiminnan kasvuun.

Kasvuloikka-valmennus ja mentoriohjelma alkaa syyskuussa 2017! Varaa paikkasi valmennukseen ja ota viisi askelta kohti tuottavampaa bisnestä. Tukena kehitystyössä myynnin ammattilaisten mentoritiimi sekä mielenkiintoiset keskustelut toisten yrittäjien kanssa. Valmennus soveltuu niin yrittäjille kuin yritysten henkilöstölle ja johtotehtävissä toimiville toimialasta riippumatta. Ohjelmassa voi suorittaa yrittäjän ammattitutkinnon tai yritysjohtamisen erikoisammattitutkinnon.

Aloitus 19.9.2017. Ohjelma sisältää 15 valmennuspäivää sekä yrityskohtaisia mentorointipäiviä.

Valmennusohjelma

  1. Strategian kirkastaminen, 2 päivää
  • Tavoitteellinen myynti – yrityksen menestystekijöiden kirkastus 19.9.2017
  • Myynnin johtamisen avaimet ja yhteiset pelisäännöt
  • Toimintasuunnitelma ja myyntiprosessin viritys 17.10.2017
  • Kylmistä puheluista kaupan tekoon!
  1. Kohti Huippupalvelua! , 3 päivää ja 1 mentoripäivä
  • Ostokäyttäytymisen muutosten tunnistaminen 21.11.2017
  • Arvolupaus ja ostamisen helppous
  • Ostajapersoonat ja myyntiviestin kirkastus
  • Palvelumuotoilusta uusia ajatuksia myynnin kehittämiseen 12.12.2017
  • Caseyritys/mentoripäivä 16.1.2018
  • Sytyttävän palvelukokemuksen luominen 30.1.2018
  1. Asiakaskokemuksella lisää kauppaa, 3 päivää, 1 mentoripäivä
  • Käytännön myyntitaitojen kehittäminen – 5 askelta parhaaseen palveluun 20.2.2018
  • Asiakaskokemuksen parantaminen myynnin eri vaiheissa 20.3.2018
  • Palvelukehitys muuttuvassa toimintaympäristössä
  • Digitalisaation mahdollisuudet ja some osana asiakaspalveluprosessia 17.4.2018
  • Caseyritys/mentoripäivä 8.5.2018
  1. Digitaalisuus ja visuaalisuus myynnissä, 3 päivää
  • Viestintä kuntoon, saman sävelen löytämien eri kanavissa 22.5.2018
  • Sähköiset markkinoinnin menetelmät ja some:n mahdollisuudet 12.6.2018
  • Verkkokauppaa, kivijalkakauppaa, vai molempia?
  • Visuaalisuuden merkitys myymälässä ja verkossa 21.8.2018
  1. Kuuntele asiakasta, 2 päivää
  • Kysy asiakkaaltasi–lisäarvon korostaminen tuo tulosta 18.9.2018
  • Asiakastarpeiden ja palautteiden kerääminen, hyödyntäminen ja käyttö
  • Asiakassitoutuneen liiketoiminnan kehittäminen 23.10.2018
  • Caseyritys/mentoripäivä

Kenelle

Opiskelu on monimuoto-opiskelua, jossa vuorottelevat lähiopetuspäivät, oman yrityksen kehittäminen käytännössä ja asiantuntijoiden pitämät mentorointipäivät.

  • Pienten- ja keskisuurten yritysten omistajayrittäjille tai palkatuille johtajille
  • Yrittäjille, joilla on usean vuoden yrittäjä- ja johtamiskokemus
  • Yrittäjille, jotka haluavat kehittää liiketoimintaansa
  • Yritysten henkilöstölle myynnin ja asiakaspalvelun kehittämiseen

 Toteutus

Kartoitamme kehittämistarpeesi ja räätälöimme Sinulle sopivan kehittämispolun, jonka vuoksi valmennuksen kesto on aina yksilöllinen. Ohjelmassa on mahdollista suorittaa näyttötutkinto.

Kustannukset

Koulutusmaksu on 300 €. Koulutuksen päärahoitus tulee Opetushallitukselta. Koulutusmaksun lisäksi tulee tutkintomaksun 58€. Koulutusrahasto palkitsee 390 euron suuruisella, verottomalla ammattitutkintostipendillä alle 64-vuotiaat aikuiset, jotka ovat suorittaneet hyväksyttävästi näyttötutkintojärjestelmän mukaisen kokotutkinnon. Tarkista ehdot koulutusrahasto.fi. Lisäksi kehittämisen tukena RPKK:n rahoittama Design Start-mainostoimistopaketti yrityksen visuaalisen ilmeen ja viestinnän kehittämiseen. Kysy lisää!

Hakeminen

Eveliina Noponen, Puh. 040 718 2124, eveliina.noponen@rpkk.fi tai
Virpi Ahvenlampi, Puh. 044 065 4545, virpi.ahvenlampi@rpkk.fi
Tulosta hakulomake tästä ja toimita se sähköisenä opintotoimisto@rpkk.fi tai
postitse: RPKK, Aikuiskoulutus, Merikatu 2, 92100 Raahe

logofb